گمرک: ۱۰ هزار خودرو طی ۴ ماه وارد کشور شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیک‌سایی ۳۰۰ مگاواتی با همکاری مشترکین در شرکت توزیع برق خراسان رضوی اعلام نرخ‌نامه جدید خدمات دوخت اتحادیه خیاطان مردانه و تولیدکنندگان پوشاک مشهد (یکم مرداد ۱۴۰۳) پیش‌بینی افزایش پروازهای ایام اربعین در مشهد گوشی‌های سامسونگ و شیائومی در مشهد چند؟ (۱ مرداد ۱۴۰۳) هنوز قیمت بلیت‌های اتوبوس در مشهد برای اربعین اعلام نشده است نتایج قرعه‌کشی خودرو‌های وارداتی چه‌زمانی اعلام می‌شود؟ کاهش قیمت نسبتاً شدید خودرو‌های خارجی (یکم مرداد ۱۴۰۳) توزیع ۵ هزار تُن جو حمایتی ویژه دام بین عشایر خراسان‌رضوی طی ۳ ماه نخست امسال ریزش قیمت خودرو‌های داخلی (یکم مرداد ۱۴۰۳) | افت ۰.۵ تا ۲ درصدی قیمت‌ها آرامش پس از طوفان | گزارش وضعیت بازار سهام (دوشنبه، یکم مرداد ۱۴۰۳) ایجاد اشتغال برای ۳۹۲ نفر توسط تعاونی‌های جدیدالتاسیس خراسان رضوی از ابتدای سال ۱۴۰۳ طلا در مشهد ۵۰ هزار تومان ارزان شد (یکم مرداد ۱۴۰۳) واکنش بازار‌های مالی به کناره‌گیری بایدن از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا چه بود؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) مبلغ جدید جریمه پوشش پلاک خودرو چقدر است؟ الحاق چهار هکتار زمین به شهرستان کلات در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توزیع روزانه گوشت مرغ ارزان‌تر از سطح کشور، در مشهد | جوجه‌ریزی در مرغداری‌های مشهد ۲۸ درصد افزایش یافت دلار بازار آزاد اولین روز مرداد ۱۴۰۳ را در کانال ۵۸ هزار تومان آغاز کرد | قیمت امروز طلا، سکه، ارز و بیت کوین پایان مطالعات مدیریت مناطق بیابانی سرخس در سطح ۲۱۰ هزار هکتار ۸ پیشنهاد بخش خصوصی خراسان رضوی به رئیس جمهور  اتصال مشاوران املاک به سامانه ثبت الکترونیک اسناد تا ۱۵ مرداد واریز وام دولتی تا سقف ۱۵۰ میلیون تومان بدون ضامن | شرایط دریافت وام چیست؟ میوه امروز در مشهد چند؟ (یکم مرداد ۱۴۰۳) جانشین پراید از پاکستان می‌آید + قیمت و تصویر ضرورت بازنگری مالیات بر دخانیات | نرخ مالیات خرده‌فروشی کمتر از استاندارد جهانی یارانه تیرماه ۱۴۰۳ واریز شد
سرخط خبرها

پیگیری کاهش ساعت کاری کارمندان «زن» | مهد‌کودک‌های تعطیل‌شده ادارات احیا می‌شود

  • کد خبر: ۱۴۳۹۱۱
  • ۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۲
پیگیری کاهش ساعت کاری کارمندان «زن» | مهد‌کودک‌های تعطیل‌شده ادارات احیا می‌شود
مشاور امور زنان و دبیر قرارگاه جوانی جمعیت وزارت آموزش و پرورش برنامه‌ریزی‌ها و اقدامات انجام شده در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت را تشریح و از پیگیری تقلیل ساعت کاری بانوان فرهنگی خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، رابعه امامی رضوی درباره روند اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در دستگاه آموزش و پرورش اظهار کرد: فعالیت‌های مختلفی در آموزش‌وپرورش در زمینه اجرایی‌سازی قانون مذکور انجام داده و برنامه‌هایی در دست اقدام داریم.

وی افزود: تمام سازمان‌ها و مجموعه معاونین آموزش‌وپرورش به نوعی همکار و بازوان اجرایی ما در قرارگاه جوانی جمعیت هستند و قرار است فهرست برنامه‌ها و اعتباراتی که برای اجرای آن‌ها نیاز دارند را در اختیار ما قرار دهند.

مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش با بیان اینکه احداث مهدکودک و فضایی که همکاران ما برای نگه‌داری فرزندانشان نیاز دارند در دستورکار قرار گرفته است گفت: حضور زنان جوان در آموزش و پرورش نیازمند امکانات و تسهیلاتی، چون مهدکودک است تا بابت فرزندانشان آسوده خاطر باشند.

امامی رضوی ادامه داد: احداث و احیای مهدکودک‌هایی که در دهه ۸۰ تعطیل شده بودند، در تمام دستگاه‌ها در دست اجراست و آموزش و پرورش نیز از آن مستثنی نیست.

وی همچنین از تلاش برای تقلیل ساعت کاری بانوان در بخش اداری خبر داد و گفت: مکاتباتی انجام شده و پیگیر هستیم بتوانیم در داخل وزارتخانه به نتیجه مشخصی برسیم؛ پاسخ اولیه وزارتخانه در این باره این بوده که، چون پنج‌شنبه‌ها تعطیل شده، ساعات موظفی اداری تا ساعت ۱۶ افزایش یافته است.

مشاور امور زنان وزارت آموزش‌وپرورش ادامه داد: کاهش ساعت کاری مختص زنان شاغل در ادارات است و تلاش می‌کنیم به عنوان قرارگاه جوانی جمعیت این امکان را برایشان فراهم کنیم؛ چراکه رویکرد قانون جوانی جمعیت حضور پررنگ‌تر زنان در خانواده به خصوص در سنین فرزندآوری است و امیدواریم بتوانیم در این زمینه کمک حالشان باشیم.

منبع: ایسنا

 

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->